Raquel Balboa serà la primera andorrana en participar en els Campionats d’Espanya de ciclisme en pista. Ho farà gràcies a Andona Racing el projecte que s’ha instal·lat al Principat i que ha suposat la creació del primer equip íntegrament femení de ciclisme al país.
Així, Balboa competirà en categoria Keirin, persecució individual, ‘scratch’, Puntuació i eliminació. “És un orgull per mi poder anar als campionats d’Espanya de pista” ha apuntat Balboa que ha explicat que “ara fa un any entreno al velòdrom de Barcelona amb el Jaume Mas”.
Amb la seva participació, el projecte d’Andona Racing fa un pas més, doncs l’objectiu és poder competir a nivell català i espanyol. De fet, la màxima responsable de l’equip, Xary Rodríguez, va apuntar en una entrevista a Andorra Esportiu que l’objectiu per aquesta temporada és un Top-5 a nivell català i “fer un bon paper a la Copa d’Espanya”.

1 comentari
Deixa una resposta
Cancel·la les respostes
Deixa una resposta

POLIESPORTIU
Pkemoi i Arenas regnen a la Trail 50K



















Pingback: Notícies | Raquel Balboa, d'Andona Racing, al Campionat d'Espanya de ciclisme en pista Última hora | Andorra| Esport | Notícies del FC Andorra, del Morabanc, de futbol, de bàsquet, d'esquí i tot l'esport andorrà