
Prop d’una trentena de persones s’han inscrit al primer postgrau en dinamització́
de projectes socioesportius per a gent gran. En concret, han estat 26 els alumnes que ha comptat la primera edició d’aquest curs de formació impartit per la Universitat d’Andorra i que compta amb el suport econòmic de Solidaritat Olímpica a través del Comitè Olímpic Andorrà (COA).
El president del COA, Jaume Martí, acompanyat del director del COA, Jordi Orteu,
han mostrat la seva satisfacció pel fet d’haver contribuït a tirar endavant aquesta formació, que promou “l’esport i els hàbits saludables en un col·lectiu que cada cop pren més rellevància en la nostra societat, com és el de la gent gran”.
Notícies relacionadesCOA

Clicka per comentar

FC ANDORRA
La fórmula Manso es manté un any més






















