
La selecció masculina de bàsquet inicia avui la seva participació a l’Europeu de Petits Estats, que enguany es disputa a Gibraltar. El combinat andorrà arriba a la competició amb la responsabilitat de defensar el títol conquistat l’any 2024 davant la seva afició, però ho fa amb una plantilla profundament renovada i amb una presència destacada de jugadors joves.
Tot i ser els vigents campions, els tricolors no parteixen com a principals favorits. Malta es presenta com un dels conjunts més potents del torneig gràcies a la qualitat i experiència d’alguns dels seus integrants.
L’equip estarà liderat per Toi Gabriel, una de les referències del combinat nacional. La convocatòria la completen Sergi Serrato, Joan Aguilar, Alejandro Aranda, Ken Santiago, Gerard Lamelas, Izan Fernández, Leo López, Àlex Peral, Ignasi Armengol, Mathis Mulard i Biel Gallego.
Andorra debutarà aquesta tarda a les 17.00 hores davant Malta. Posteriorment, s’enfrontarà a San Marino i Gibraltar en una fase de grup única. Els quatre primers classificats accediran a les semifinals de dissabte, mentre que diumenge es disputaran tant la final com el partit pel tercer lloc.


MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana



















