
Ja és oficial, la candidatura d’Andorra 2029 no acollirà finalment els mundials d’esquí del 2029, després de perdre en la votació que s’ha dut a terme aquest dimarts a Reykjavík en el congrés de la Federació Internacional d’Esquí i on la candidatura andorrana, ha perdut davant de la candidatura de Narvik (Noruega).
Sobre el paper, la de Narvik era la candidatura amb menys cartell, però sembla ser, segons un mitjà local noruec, la candidatura a la presentació ha fet un “all-in” per tenir els mundials del 2029, amb una partida extra en l’àmbit econòmic.
Així doncs, Andorra no podrà ser la seu de l’esdeveniment més important del món de l’esquí al 2029.
Notícies relacionadesAndorra 2029Esquí AlpíFAEMundials 2029portada

Clicka per comentar

MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana



















