Connecta amb nosaltres

Lliga Multisegur

Sis dies de marge per a la UE Santa Coloma i el Ranger’s per assegurar la plaça a Primera

El president de la FAF assegura que la Primera Divisió continuarà tenint deu equips i adverteix que els clubs que no compleixin els requisits descendiran

L’Assemblea General / FAF

La Federació Andorrana de Futbol ha concedit una pròrroga de sis dies a la UE Santa Coloma i al Ranger’s perquè completin la documentació requerida pel Comitè de Competició i puguin formalitzar la seva inscripció a la Primera Divisió de la temporada vinent.

Abans de l’inici de la XXXII Assemblea General, el president de la FAF, Fèlix Álvarez, ha explicat que aquesta situació impedeix, de moment, tancar el calendari de la competició.

“Avui, en principi, tampoc es podrà marcar un calendari, perquè no podrem dir quins equips hi haurà a Primera Divisió”, ha afirmat.

Malgrat aquesta incertesa, Álvarez ha insistit que la voluntat de la federació és mantenir una lliga de deu equips.

“Si aquests clubs no compleixen els requisits, baixaran a Segona Divisió i dos equips de Segona pujaran”, ha advertit el president, que ha recordat que aquest escenari ja està previst dins del reglament.

Tot i això, no ha descartat que l’assemblea pugui estudiar alguna decisió extraordinària, encara que ha deixat clar que “en principi, la idea està feta per complir el reglament”.

La situació afecta dos clubs que durant els darrers mesos han arrossegat problemes econòmics i diversos casos d’impagaments.

Clicka per comentar

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

More in Lliga Multisegur