
El segon amistós de pretemporada ha posat noves cares sobre el terreny de joc de Les Preses. Algunes ja presentades, com les de Dani Martín o Anderson Arroyo –que han debutat avui com a tricolors–. D’altres, com Iker Benito o Julen Lobete, que han sumat el seu segon partit com a jugadors tricolors. També hi ha hagut sobre el camp i vestint la nova segona equipació de l’Andorra Sergi Samper.
El migcampista que ha quedat desvinculat del Vissel Kobe ha estat entrenant aquesta setmana sota les ordres d’Eder Sarabia i fins i tot avui ha tingut minuts a la segona part del duel davant el Girona (2-2).
Fonts oficials asseguren que el jugador per ara només està entrenant i encara no està decidit si Samper es quedarà al club, si bé fonts properes al jugador han apuntat que la intenció és que es quedi aquesta temporada a Andorra, si bé reconeixen que “encara no s’ha signat res”.
En aquest sentit, el mateix Sarabia ha destacat després del partit que “tot just fa dos dies que entrena, ve d’un viatge llarg i a mesura que es vagi adaptant s’anirà deixant i mostrant la seva qualitat”, donant per fet que Samper es quedarà tota la campanya.
Debut de Martín i Arroyo
D’altra banda, el segon amistós de la pretemporada ha servit també perquè Dani Martín i Anderson Arroyo debutessin com a tricolors. Martín ha disputat la darrera mitja hora de joc amb una molt bona intervenció en un u contra u que ha aturat desviant la pilota a córner i mostrant també seguretat amb els peus.
Arroyo, que també ha entrat en el tram final del partit, s’ha mostrat intens donant ordres als seus companys i còmode jugant al costat de Mika Mármol, amb qui ha fet parella de centrals.


ESPORT DE NEU
Patrick Toussaint, de nou al Consell de la FIS

FC ANDORRA
La fórmula Manso es manté un any més



















