
El FC Andorra i Marc Cardona separaran els seus camins aquest estiu un cop ha finalitzat el contracte que unia el davanter amb l’entitat. D’aquesta manera, el futbolista lleidatà no formarà part del projecte tricolor la pròxima temporada.
Cardona havia arribat al Principat durant el mercat d’hivern amb l’objectiu de reforçar la parcel·la ofensiva en el tram decisiu del campionat. La seva experiència en el futbol professional va aportar alternatives a l’atac de l’equip, participant en la bona dinàmica de la segona volta.
En els mesos que ha defensat la samarreta de l’Andorra, el davanter ha disputat nou partits de lliga, en què ha acumulat 242 minuts i ha marcat tres gols. També va participar en l’eliminatòria de la Copa Catalunya davant el Barça Atlètic.


MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana



















