
L’equip de l’Enfaf femení cadet de futbol sala ha superat la Fase 1 de la Copa de Catalunya. Les joves jugadores andorranes dirigides per Luis Cruz, s’han imposat en el primer partit davant el Bellver per 4-2.
El duel ha començat bé per les andorranes, amb un gol al minut 4 de Sara Pires. Poc després, les catalanes han empatat al minut 10. El partit per l’isntant s’ha igualat, però les tricolors han acabat sentenciant en el segon temps amb dobles d’Ittay i una diana de Lara Nunes. Ja en els instants finals les visitants han retallat distàncies, però no han evitat la victòria de l’Enfaf.
Les de Luis Cruz ja esperen a l’Olesa en la segona fase, partit que encara haurà d’esperar fins al 14 d’abril.
Notícies relacionadesCadetENFAF Construccions ModernesFutbol Sala Femení

Clicka per comentar

FC ANDORRA
La fórmula Manso es manté un any més


















