
Després d’uns anys fora del certamen absolut, Edgar Montellà torna amb força al Campionat d’Espanya de Muntanya – CEM Autohebdo Sport, que comença aquest cap de setmana a Estepona (Màlaga). El pilot andorrà afronta aquesta nova etapa amb l’objectiu clar de lluitar pel títol en la classe 11 i pujar al podi general de la categoria 3, en què es preveu una forta competència. “Crec que tenim opcions de guanyar, i un dels rivals a batre serà Jordi Vilardell”, ha assegurat Montellà.
El calendari del campionat preveu una prova mensual amb una pausa estival. Després de la cita inaugural, les següents curses seran la Subida al Fito (Astúries, 16-18 de maig), la Pujada a Arinsal (31 de maig – 1 de juny) —prova especial per a Montellà pel vincle amb el programa Joves Pilots ACA—, i la Subida a Chantada (Galícia, 24-26 de juliol). Montellà no competirà a la Subida a Los Loros (Canàries) per compromisos personals, i tancarà la temporada amb la Subida a Onil (Alacant, 26-28 de setembre).


Lliga Multisegur
La FAF planteja un nou model de control econòmic per als clubs

MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana



















