
Andorra tornarà a ser present al Campionat del Món UCI de Gravel, que se celebrarà aquest cap de setmana a la localitat holandesa de Zuid Limburg. Els representants de la Federació Andorrana de Ciclisme, Xavi Jové i Òscar Cabanas, competiran en una prova que reunirà grans noms del pelotó internacional com Tom Pidcock, Romain Bardet, Tim Merlier o Greg Van Avermaet.
Jové i Cabanas arriben al Mundial després d’una intensa preparació, combinant les seves feines amb la seva passió pel ciclisme. “Tot i les dificultats de no ser professionals, sempre sortim amb la voluntat de fer-ho el millor possible i representar el país amb orgull”, han expressat.
La cursa Elit, amb 254 ciclistes inscrits, es disputarà diumenge a les 11:45 h (hora local) sobre un recorregut de tres voltes a un circuit de 50 quilòmetres, amb boscos, corriols i trams rodadors que posaran a prova tots els participants.


Lliga Multisegur
La FAF planteja un nou model de control econòmic per als clubs

MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana


















