
El pilot andorrà, Xavi Cardelús ha acabat en la 23a posició a la cursa de Moto 2 disputada aquest matí al circuit de Mugello, Itàlia. El tricolor que sortia 29è i ha aprofitat alguna caiguda per pujar posicions.
El guanyador de la prova ha estat l’americà Joe Roberts i han completat el podi, els espanyols Manuel González i Alonso López. La pròxima cita pel del Principat serà al circuit d’Assen als Països Baixos, el cap de setmana del 28 al 30 de juny.
Notícies relacionadesMoto 2MotorXavi Cardelús

Clicka per comentar

MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana



















