
Aquest cap de setmana s’ha disputat la segona edició de l’Ski Camp de Joan Verdú de categoria sots-14. El campus totalment gratuït pels tecnificats d’aquesta categoria, els permet viure l’experiència d’entrenar i aprendre al costat del campió andorrà.
Verdú va explicar que “per mi és molt important transmetre als joves tota l’experiència que estic acumulant, tots els errors i aprenentatges dels últims anys. Per això vam decidir fer aquestes jornades, perquè puguin absorbir el màxim de detalls possibles”.
Notícies relacionadesEsquí AlpíFAEJoan Verdúportada

Clicka per comentar

FC ANDORRA
La fórmula Manso es manté un any més






















