
L’equip nacional femení s’ha entrenat a la temporada amb molt bones sensacions. Carla Mijares que disputava avui la seva primera prova FIS amb un eslàlom a Adelboden , Suissa, ha quedat en cinquena posició. Amb una diferència de +1.72 respecte a la guanyadora, la suïssa Chiara Lanz, que s’ha imposat amb 1.19.40.
L’andorrana, que a la primera mànega feia el 9è temps, ha recuperat posicions amb una segona mànega en què marcava el quart temps parcial, per ser finalment cinquena. A més, Mijares s’ha quedat a 0.10 del podi. La tricolor demà tindrà una nova cursa d’eslàlom.
Iria Medina, Jordina Caminal i Clàudia Garcia preparades per als seus debuts
També s’estrenen la resta d’integrants de l’equip nacional femení aquest cap de setmana. D’una banda, Iria Medina, ho farà a Mayrhofen, Àustria. A la pista austríaca és disputaran dos gegants FIS, un el dissabte 2 i l’altre diumenge 3.
D’altra banda, Caminal i Garcia han viatjat fins a Val Gardena, Itàlia, en aquest cas per una prova de velocitat. Divendres 1 i dissabte 2 hi ha previstos entrenaments de descens, tot i que el mateix dissabte ja hi haurà una primera cursa FIS. La segona cursa serà diumenge, en aquest cas en supergegant.


Lliga Multisegur
La FAF planteja un nou model de control econòmic per als clubs

MORABANC ANDORRA
Francesc Solana:”Esperava un final diferent”

MORABANC ANDORRA
Gorka Aixàs deixa en l’aire el seu futur i el de Francesc Solana



















