ESPORT DE NEU

Joan Verdú tornarà a Nova Zelanda per preparar l’assalt a la Copa del Món

L’esquiador andorrà completarà una estada de més d’un mes a l’hemisferi sud abans de l’estrena de la temporada a Sölden

Publicat el

Joan Verdú en una Copa del Món / Agence Zoom

Joan Verdú ja té definit el seu pla de preparació per a la pròxima temporada de la Copa del Món. L’esquiador andorrà tornarà a Nova Zelanda entre l’11 d’agost i el 15 de setembre per completar un bloc intens de treball sobre neu abans de l’inici oficial del calendari internacional.

Verdú viatjarà a l’hemisferi sud acompanyat del seu equip tècnic, encapçalat per Natko Zrnčić Dim, amb l’objectiu d’acumular jornades d’entrenament en condicions hivernals i arribar en les millors condicions a la primera cita de la Copa del Món, prevista per al 24 d’octubre a Sölden (Àustria).

La concentració es desenvoluparà conjuntament amb l’equip de Noruega. La primera fase tindrà lloc a Roundhill, on el corredor començarà amb sessions d’esquí lliure per consolidar la base tècnica abans de passar progressivament a entrenaments específics de gegant i supergegant. Posteriorment, el treball es completarà en pistes injectades per reproduir les exigències de la competició.

A finals d’agost, la preparació es traslladarà a Ohau, escenari on Verdú treballarà en una pista preparada específicament per a entrenaments de cursa. Aquest segon bloc s’allargarà fins als primers dies de setembre.

L’última parada serà Coronet Peak, on l’andorrà afrontarà sessions en traçats més tècnics i exigents per posar punt final a la preparació sobre neu abans de tornar a Europa. Un cop al continent, completarà les darreres setmanes de treball físic i tècnic entre Andorra i els Alps abans de debutar en la nova campanya mundialista.

Clicka per comentar

Notícies més populars

Exit mobile version