BÀSQUET

El millor de Markel Starks, el nou jugador del Morabanc Andorra

Recupera el millor del nou fitxatge tricolor

Publicat el

El Morabanc Andorra ha anunciat aquesta tarda la incorporació del base Markel Starks. Jugador amb experiència a Europa i que arriba procedent del Darussafaka i que, ara fa dues temporades, va militar al Fenerbache.

Starks és el segon base que incorpora l’equip del Principat –ja es va anunciar l’arribada d’Ádám Somogyi– a més de Rafa Luz que continuarà vestint la samarreta tricolor.

Clicka per comentar

Notícies més populars

Exit mobile version