La Federació Andorrana de Futbol ha concedit una pròrroga de sis dies a la UE Santa Coloma i al Ranger’s perquè completin la documentació requerida pel Comitè de Competició i puguin formalitzar la seva inscripció a la Primera Divisió de la temporada vinent.
Abans de l’inici de la XXXII Assemblea General, el president de la FAF, Fèlix Álvarez, ha explicat que aquesta situació impedeix, de moment, tancar el calendari de la competició.
“Avui, en principi, tampoc es podrà marcar un calendari, perquè no podrem dir quins equips hi haurà a Primera Divisió”, ha afirmat.
Malgrat aquesta incertesa, Álvarez ha insistit que la voluntat de la federació és mantenir una lliga de deu equips.
“Si aquests clubs no compleixen els requisits, baixaran a Segona Divisió i dos equips de Segona pujaran”, ha advertit el president, que ha recordat que aquest escenari ja està previst dins del reglament.
Tot i això, no ha descartat que l’assemblea pugui estudiar alguna decisió extraordinària, encara que ha deixat clar que “en principi, la idea està feta per complir el reglament”.
La situació afecta dos clubs que durant els darrers mesos han arrossegat problemes econòmics i diversos casos d’impagaments.