Guille Colom ha anunciat la seva retirada del bàsquet professional. El jugador andorrà ha fet pública la decisió a través d’un vídeo a les xarxes socials, on ha repassat la seva trajectòria esportiva i ha volgut agrair el suport rebut al llarg dels anys.
En el seu missatge, Colom ha tingut paraules de reconeixement per a la seva família, els diferents clubs pels quals ha passat i també per a la Federació Andorrana de Bàsquet. Especialment emotiva ha estat la referència a la selecció nacional, de la qual ha assegurat que ha estat l’espai on més ha gaudit practicant aquest esport.
La seva etapa més destacada va arribar al MoraBanc Andorra, entitat amb la qual va competir durant set temporades. Amb la samarreta tricolor va disputar 95 partits a l’ACB i 41 a l’EuroCup, convertint-se amb el pas dels anys en un dels capitans i referents del vestidor.
Amb la selecció andorrana també va acumular diversos èxits internacionals. Entre aquests destaca el premi d’MVP de l’Europeu de Petits Estats del 2021, una de les fites més rellevants de la seva carrera.
Després de la seva sortida del MoraBanc Andorra arran del descens del 2021, Colom va continuar la seva trajectòria al Peñas Huesca de la LEB Or. Posteriorment es va incorporar al CB Zaragoza, equip on ha competit durant les tres últimes temporades abans de decidir posar fi a la seva carrera esportiva.